یاحق
یاحق
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاحق و آدرس sherlock.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

چند شب پیش مراسم جایزه سینمایی ام‌تی‌وی (MTV Movie Awards) نوجوان‌ها را سرگرم کرد و قسمت جدید گرگ و میش جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد و بازی‌های گرسنگی هم جوایز بسیاری را بدست آورد. اما مهم‌ترین اتفاق این مراسم پخش کلیپی جدید با زمان یک دقیقه و سی ثانیه از فیلم شوالیه سیاه برمی خیزد بود. «کریستوفر نولان» و «کریستین بیل» (که پخش چندین کلیپ از شوالیه سیاه و بازی «هیث لجر» در نقش جوکر، آنها را متاثر کرده بود) به همراه «گری الدمن» و «جوزف گوردون لویت» به معرفی کلیپ پرداختند. این ویدئو تصاویر و اتفاق‌های جدید و جالبی را از فیلم نشان می‌دهد. همچنین علاوه بر مشخص شدن زمان فیلم، مجله امپایر نیز در شماره جدید خود اطلاعات جالب و جدیدی از بتمن جدید منتشر کرده است. از زمان شکل گرفتن ایده فیلم تا تمایل مدیران کمپانی برادران وارنر برای بازی کردن «لئوناردو دی کاپریو» در نقش مرد سوال(The Riddler).اطلاعات کامل تر را در ادامه مطلب بخوانید...


زمان فیلم

کولیدر خبر داده است که سالن‌های نمایش AMC زمان ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه را برای بتمن جدید در نظر گرفته‌اند. همچنین قرار است قبل از اولین نمایش فیلم در ۱۹ ژوئن، سری‌های قبلی بتمن نمایش داده شود. فروش بلیط‌ها هم از ۱۲ ژوئن آغاز خواهد شد.

 

مجله امپایر در شماره جدید خود به فیلم شوالیه سیاه برمی خیزد پرداخته است و اخبار و اطلاعات جالبی را منتشر کرده است و بتمن نیوز مطالب جالب آن را جمع آوری کرده است:

پایان فیلم چهار سال پیش شکل گرفت

پاییز ۲۰۰۸ «کریستفر نولان» و دستیار نویسنده‌اش «دیوید گویر» ایده تمام کردن سری‌های بتمن با فیلم شوالیه سیاه بر می‌خیزد را مطرح می‌کنند. در آن زمان تصمیمی در مورد داستان گرفته نشده بود اما می‌دانستند که چطور می‌خواهند تمامش کنند و پایان فیلم چه خواهد بود. فیلم چس از ۴ سال ساخته شد اما پایانش‌‌ همان پایانی استکه در پاییز ۲۰۰۸ تصمیم گرفته شده بود.

جوکر و زن گربه‌ای

نولان تاکید کرده است که در بتمن جدید هیچ اشاره‌ای به جوکر نخواهد شد. همچنین نولان در مورد اضافه کردن زن گربه‌ای شک داشته است اما برادرش جونا او را در مورد بودن زن گربه‌ای متقاعد کرده است.

همچنین نولان تایید می‌کند که در فیلم نامه کاراک‌تر «سلینا کیل» با بازی «آن هاتاوی» با عنوان زن گربه‌ای خطاب نشده است.

برادران ورانر دی کاپریو را می‌خواستند

دیوید گویر می‌گوید که در مراسم افتتاحیه فیلم شوالیه سیاه مدیران کمپانی برادران وارنر از فیلم شوالیه سیاه بر می‌خیزد صحبت می‌کردند و می‌گفتند: «کاراک‌تر مرد سوال (The Riddler) اضافه می‌شود و ما می‌خواهیم دی کاپریو آن را بازی کند»

منبع: www.fullmedia.ir

» کلیپ جدیدی از فیلم را دانلود کنید :

دانلود  دانلــود | با حجم : 7.29 مگابایت

تذکر کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:31 ] [ sherlock ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 16970
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



  • صبح
  • بک لینک